واردات از چين واردات از چين .

واردات از چين

ارسال كالا از چين به ايران به واسطه دبي

 

محموله ارسالي از چين

حمل بار از چين به دبي كمتر از ظرفيت يك كانتينر باشد، از روش ارسال محموله هاي كوچك از چين به ايران براي كاهش هزينه حمل كالا استفاده مي كنيم. در اين صورت بخشي از ظرفيت كانتينر اجاره داده مي شود و مابقي ظرفيت كانتينر براي حمل و نقل محموله هاي ديگر استفاده مي شود. حداقل ظرفيت قابل اجاره توسط واردكننده يك CBM و معادل يك متر مكعب است. اگر حجم محموله كمتر از يك CBM باشد، قيمت كامل يك CBM محاسبه مي شود. حداكثر وزن يك محموله  واردات كالا از چين بار CBM 1000 كيلوگرم است. اگر وزن يك CBM بيش از 1000 كيلوگرم باشد، قيمت دو CBM بايد پرداخت شود. به عنوان مثال، اگر وزن يك بار CBM 2000 كيلوگرم باشد، قيمت دو دستگاه CBM بايد پرداخت شود.

 

 

حمل و نقل به صورت عمده

هزينه حمل بار از چين به دبي در حمل و نقل فله براي محموله هاي بسيار بزرگ و حجيم مانند خاك، مواد معدني، مخازن و تجهيزات صنعتي بسيار بزرگ استفاده مي شود. اين روش معمولا توسط دولت ها و شركت هاي بسيار بزرگ استفاده مي شود. در مقاله اي جداگانه هزينه حمل بار از چين به دبي از طريق دريا را به طور كامل در نظر گرفته ايم. اگر قصد ارسال و مراحل واردات كالا از چين دريايي را داريد مي توانيد با ما همراه باشيد.

 

 

عاملي كه بر هزينه حمل كالا از چين به ايران تأثير مي گذارد

اگرچه نرخ حمل بار از چين به دبي به دليل شرايط ارزي هميشه در حال تغيير است، يك ثابت وجود دارد.اين تاثير آن بر قيمت نهايي كالاهاي وارداتي از چين است. بودجه بندي براي حمل بسته هاي سفارشي از چين براي واردكننده و نحوه واردات كالا از چين مهم تلقي مي شود. اما عواملي كه بر هزينه حمل و نقل تاثير مي گذارند مواردي است كه به آن اشاره مي كنيم.

 

 

عوامل موثر بر هزينه حمل و نقل كالا از چين به ايران

در مرحله پاياني واردات كالا از چين، نوبت به حمل بار از چين به دبي مي رسد. اين فرآيند يكي از مهم ترين مراحل سه گانه واردات كالا از چين در تبريز محسوب مي شود زيرا بايد به درستي انجام شود و تاجر سعي كند با هزينه كمتري مراحل را طي كند. براي اين منظور لازم است با تمامي نكات فني و مشكلاتي كه در اين فرآيند بايد رعايت شود آشنا شويد. مشاوره اي كه حاصل تجربه چندين ساله واردات از چين است و توسط كارشناسان و فورواردرها با تجربيات مختلف جمع آوري و در اختيار ما قرار گرفته است.

 

 

تحويل كالا از چين

روش هاي ارسال كالا از چين چيست؟ آيا امكان ارسال كالا به صورت زميني از چين وجود دارد؟ در بين حمل بار از چين به دبي دريايي و هوايي كدام يك بهتر است؟ هزينه هر حمل بار از چين به دبي از چين چقدر است و بهترين شركت حمل و نقل از چين كدام است؟ اين يكي از مهمترين سوالاتي است كه مي توان پيرامون اين فرآيند بسيار مهم مطرح و بررسي كرد.

 

 

واردات و ترخيص كالا از چين

چين بزرگترين توليد كننده جهان است و بسياري از اقلام موجود در بازار ايران از چين وارد مي شود. به همين دليل حمل بار از چين به دبي  و ترخيص كالا از چين به ايران همواره امري مهم است. تجار ايراني تمايل زيادي به همكاري با فروشندگان چيني و واردات كالا دارند. حمل بار از چين به دبي به ايران ممكن است در نگاه اول آسان به نظر برسد. اما كوچكترين اشتباه يا وجود اطلاعات ناقص چالش هاي بزرگي را براي معامله گران به همراه دارد. كسب اطلاعات كافي و همكاري و مشاوره از وظايف اصلي در واردات و حمل كالا مي باشد.  براي حمل بار از چين به دبي بايد عوامل متعددي را در نظر گرفت و مراحل متعددي را طي كرد.

 


برچسب: تجارت در چين، هزينه هاي حمل كالا از چين، واردات كالا از چين، حمل دريايي بار از چين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۷:۲۸ توسط:مهسا موضوع: نظرات (0)